Pracovník/ce technické podpory

Pracovník/ce technické podpory

  • Místo výkonu práce: Brno–Bohunice

Pracovní náplň

  • Zajištění podpory koncových uživatelů (tj. first level support) v režimu 8/5 (po-pá 8 hodin denně)
  • Práce s interním tiketovacím systémem (Request Tracker)
  • Provádění diagnostiky a nápravných operací v používaných systémech (servery, platební brána, aplikace) na základě dokumentace dostupné ve „znalostní bázi“
  • Postoupení a případná eskalace incidentů na vyšší úrovně podpory
  • Zpracování podkladů pro reporty, statistiky a výkazy
  • Stanete se součástí týmu, který vyvíjí nové aplikace a stará se o jejich rozvoj a údržbu
  • Úzká spolupráce s vedoucím provozu za účelem plnění svěřených úkolů

Očekáváme

  • Výborné komunikační dovednosti (jak verbální, tak písemné) na úrovni podpory koncových uživatelů (dobré vyjadřovací schopnosti)
  • Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
  • Alespoň základní znalost IT problematiky s chutí se učit novým věcem
  • Otevřenost pro rozšíření režimu podpory z 8/5 na budoucí směnný režim 12/7 (i víkendy) popř. 24/7 (i noční směny)
  • Trestní bezúhonnost
  • Znalost anglického jazyka jak verbálně tak i písmem (znalost jiných jazyků výhodou)
  • Samostatnost, zodpovědnost, schopnost týmové práce, ochota učit se

Nabízíme

  • Zajímavou práci ve státním podniku zajišťujícího dodávku IT služeb pro Ministerstvo dopravy
  • Příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci
  • Slušné a korektní jednání, respektování principu jediného nadřízeného
  • Kvalitní techniku k bezproblémovému výkonu práce
  • Systém podnikových benefitů
  • Mzdu odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta
  • Pozitivní pracovní atmosféru duševně mladého a vysoce motivovaného kolektivu

Kontakt