Pracovník/ce zákaznické podpory
Oceníme
- Předchozí zkušenost v call centru nebo v podobných provozech
- Výborné komunikační dovednosti – slovem i písemně
- Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
- Vysoké pracovní nasazení ve dvanáctihodinovém směnném provozu (včetně víkendů)
- Znalost anglického jazyka minimálně na komunikační úrovni B2 (znalost dalších jazyků vítána)
- Uživatelskou znalost IT a orientaci v prostředí sociálních sítí
Nabídneme
- Zajímavou práci v podniku zajišťujícím dodávku IT služeb pro Ministerstvo dopravy
- Příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci
- Možnost vzdělávání a seberozvoje
- Možnost pracovat v moderně vybavené kanceláři v Brně s pet friendly přístupem
- Slušné a korektní jednání, respektování principu jediného nadřízeného
- Kvalitní techniku k bezproblémovému výkonu práce
- Mzdu odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta
- Pozitivní pracovní atmosféru mladého kolektivu
Místo výkonu práce
- Bohunická 133/50, Brno – Horní Heršpice
- HPP na dobu neurčitou
- Nástup dle dohody