Pracovník/ce zákaznické podpory

Pracovník/ce zákaznické podpory

Oceníme

  • Předchozí zkušenost v call centru nebo v podobných provozech
  • Výborné komunikační dovednosti – slovem i písemně
  • Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
  • Vysoké pracovní nasazení ve dvanáctihodinovém směnném provozu (včetně víkendů)
  • Znalost anglického jazyka minimálně na komunikační úrovni B2 (znalost dalších jazyků vítána)
  • Uživatelskou znalost IT a orientaci v prostředí sociálních sítí

Nabídneme

  • Zajímavou práci v podniku zajišťujícím dodávku IT služeb pro Ministerstvo dopravy
  • Příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci
  • Možnost vzdělávání a seberozvoje
  • Možnost pracovat v moderně vybavené kanceláři v Brně s pet friendly přístupem
  • Slušné a korektní jednání, respektování principu jediného nadřízeného
  • Kvalitní techniku k bezproblémovému výkonu práce
  • Mzdu odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta
  • Pozitivní pracovní atmosféru mladého kolektivu

Místo výkonu práce

  • Bohunická 133/50, Brno – Horní Heršpice
  • HPP na dobu neurčitou
  • Nástup dle dohody

Kontakt