Pracovník/ce technické podpory - Call Centrum
Co od tebe očekáváme?
- Předchozí zkušenost v call centru nebo podobných provozech
- Výborné komunikační dovednosti – slovem i písemně
- Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
- Odolnost proti stresu a vysoké pracovní nasazení ve směnném provozu (včetně víkendů)
- Znalost anglického jazyka minimálně na komunikační úrovni B2 (znalost dalších jazyků vítána)
- Uživatelskou znalost IT a orientaci v prostředí sociálních sítí
Co ti nabízíme?
- Zajímavou práci v podniku zajišťujícího dodávku IT služeb pro Ministerstvo dopravy
- Příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci
- Možnost vzdělávání a seberozvoje
- Možnost pracovat v moderně vybavené kanceláři s pet friendly přístupem
- Slušné a korektní jednání, respektování principu jediného nadřízeného
- Kvalitní techniku k bezproblémovému výkonu práce
- Mzdu odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta
- Pozitivní pracovní atmosféru mladého kolektivu
Informace o pozici
Společnost CENDIS, s.p.
- Místo výkonu práce: Brno – Horní Heršpice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Dog-friendly office
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Nástup možný ihned
Chceš se k nám přidat?
Pak nám pošli životopis na Těšíme se na tebe!