Pracovník/ce technické podpory – Call Centrum​

Pracovník/ce technické podpory - Call Centrum

Co od tebe očekáváme?

  • Předchozí zkušenost v call centru nebo podobných provozech
  • Výborné komunikační dovednosti – slovem i písemně
  • Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
  • Odolnost proti stresu a vysoké pracovní nasazení ve směnném provozu (včetně víkendů)
  • Znalost anglického jazyka minimálně na komunikační úrovni B2 (znalost dalších jazyků vítána)
  • Uživatelskou znalost IT a orientaci v prostředí sociálních sítí

Co ti nabízíme?

  • Zajímavou práci v podniku zajišťujícího dodávku IT služeb pro Ministerstvo dopravy
  • Příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci
  • Možnost vzdělávání a seberozvoje
  • Možnost pracovat v moderně vybavené kanceláři s pet friendly přístupem
  • Slušné a korektní jednání, respektování principu jediného nadřízeného
  • Kvalitní techniku k bezproblémovému výkonu práce
  • Mzdu odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta
  • Pozitivní pracovní atmosféru mladého kolektivu

Informace o pozici

Společnost CENDIS, s.p.

  • Místo výkonu práce: Brno – Horní Heršpice
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
  • Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Dog-friendly office
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Nástup možný ihned